Zizkovska vez

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Únor 17 18:24:25 CET 2012

su to koaxialne vedenia. Vo vnutri je normalny stredny vodic. Rohy tomu
nevadia pokial su spravne urobene. Mozno ste videli ako vyzeraju rohy na
plosnom spoji, nie je to 90 stupnovy roh, ale je zoseknuty pod vhodnym
uhlom. Tym je impedancne prisposobeny.
Chladit to moc netreba. Pisu tam 31kW ERP, predpokladam ze zosilnovac
budu jednotky kW, hentake vedenie bude mat straty mozno 10 W na meter.
To sa uchladi aj vzduchom.
Inak reportaz ma trochu sklamala, fotky exterierov su zaujimave, ale o
technologii tam nie je takmer nic a fotografie samotnych vysielacov
podobne.
b.