lepidlo na ocel a liník

Čtvrtek Únor 16 22:06:57 CET 2012

Ja mam oblibene 3TON epoxy, 2 tuby asi za 80 Kc. Maji to ruzne v
zelezarstvich, v nejakych Bauxxx jsem to taky videl, na autech, sekacce
atp. to uz slepislo prekvapive veci, treba magneto na klikovku sekacky
misto pera na vydreny kuzel, ruzne trubky, chladice.... Ma to skvelou
konzistenci, tvrdne rychle - zvlast pri zhrati je to otazka minut a drzi
fakt fest. I teplotni odolnost slusna.
Kdyz tak najdu baleni a presnou specifikaci.