dotykovy LCD pro nahradu LCD + mouse ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Únor 16 16:02:29 CET 2012

dekuji za rychlou odpoved.
no ja taky uvazuju ovladani tim stylusem.
takze poklepani = 2 x nadzvednuti ty tuzky ? pokud ano, jak moc vysoko
se s tim musi ?
pokud nekomu nereknu, ze to je "paprskac" a on se k tomu bude chovat
jako k "tukacimu" lcd,  pozna to nebo bude muset nejak upravit svoje
navyky ?
tomik.

________________________________

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Snehulak
Sent: Thursday, February 16, 2012 3:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: dotykovy LCD pro nahradu LCD + mouse ?

Zdravim,

koupil jsem ho kamosovi do restaurace pred mesicem . Je za ty prachy
perfektni , ale bohuzel bezime na windows 7, ktery ma primou podporu .
Kliknuti nebo poklepani jestli myslime to same je normalne tuk tuk a
hotovo :D
Pravy klik je dlouhe stisknuti. Jinak je tam ta virtualni klavesnice na
vyvolani nebo odhadovani z psaneho textu .

Lepsi se to ovlada nejakym stylusem nebo aspon tuzkou ...

PS.Nejvic se na nem vyradili kluci s tux paintem po dobu co jsem ho
testoval
PS.Kdyztak ho muzu vyzkouset kdybyste potreboval neco otestovat