servis manual miele cva 2650

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Čtvrtek Únor 16 13:16:21 CET 2012

Vobec neviem ako to vyzera, strielam do tmy od pasa.
Nezasekne sa "nasledujuca" kapsla? Teda nie ta, ktora sa uz posuva, ale
ta, ktora sa ma pripravit zo zasobnika na nejaku presnu poziciu pre
buduci transport?

Zahlasi rovnaku chybu aj pri poslednej kapsli ( teda prazdny zasobnik a
 poslednej kapsle v transporte sa uz ide ublizit dierkovanim a parou/vodou?

Nie je niekde snimac "hrubky" kapsle, teda napr. neoriginaly su
:chudsie: a teda system si mysli, ze ziadna kapsla nie je posuvana a ona
ide, ale je "anorekticka".

Dodo