servis manual miele cva 2650

Čtvrtek Únor 16 11:54:08 CET 2012

Opravdu miluju takove inteligentni pristroje...
Proto jsem koupil automat na zrnkovou kavu, jednak nemam chut na hromadu
chemikalii a jednak doufam ze jen tak brzo nebudou davat cipy do kazdeho
zrnicka...

U tech kapsli me napada carovy kod nebo neco podobneho, z ceho by se
urcil druh a pripadne postup pripravy?