[OT] Adresa webove stranky s diakritikou

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Únor 15 13:49:31 CET 2012

Jj, jedná se pouze o Interpreter, kterým je v tomto případě server DNS.
Pokud si uvědomíme, že se za skoro každou z dominantních adres může
skrývat logický počet dalších objektů, není použití diakriktiky či
dalších(mimo) nápadů bez použití většího rozsahu čísel myslitelné.
Taková síť od začátku vypadala, a měla vypadat, tak trochu jako
Matrjoška a skutečně není dobré do takového systému zavádět nepříliš
přesvědčivé změny.
S pozdravem,
Miloš Dašek