http://www.elektronik.sk/

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 15 09:57:22 CET 2012

Pointa problemu je asi v

<FRAME name=top src="top.htm"
frameBorder=0 noResize scrolling=no>

co brani skrolovaniu toho obrazku. Kebyze tam ten skrolbar uvidim, tak si ho posuniem, som na to na tom malom monitore zvyknuty.

Naviac tu adresu ma aj v nejakom idiotskom skripte, ktory sa mi nespusti (a neplacem za nim); predpokladam, ze tym to pokladal za vyriesene.

wek

P.S. Schvalne som dal URL do subjectu: kolki z vas maju klienta kde staci nan kliknut a nebolo treba robit copy/paste?