http://www.elektronik.sk/

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Únor 15 06:35:32 CET 2012

Ty stranky vypadaji jak z roku 199x . Hodne amaterske to snad i frontpage
vygeneruje lepsi stranky, nehlede na nejake ty online tvorice zdarma co
jsou na internetu. Takze chapu co na tom prislo Baluovi divne.Mrknete jak
vypadaji stranky treba na webnode a to je ten nejstupidnejsi pristup ke
tvorbe stranek.

snehulak