Free kurz na MIT

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Únor 14 23:10:42 CET 2012

Já už na to taky koukal a mám cukání to zkusit. Sice v mém věku nevím,
nevím, ale ty OpenCourseWare přednášky toho profesora jsem sledoval už před
cca. dvěma lety (vynikající záležitost) a vřele to doporučuju -
http://ocw.mit.edu/courses/electrical-engineering-and-computer-science/6-002
-circuits-and-electronics-spring-2007/video-lectures/

Matematika už je taky dost zrezlá, ale snad mně hlavu neutrhnou, když
propadnu.

Zdraví PavelK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Tuesday, February 14, 2012 8:46 AM
To: HW-news
Subject: RE: Free kurz na MIT

Uz jsem se taky zapsal, tak uvidime :-)

Syn pred nedavnem uspesne ukoncil podobny kurz na Standforske Univerzite
("Artifitial Intelligence" nebo tak nejak) a tam laborky probihaly tak, ze
proste musel myslim na nejakem online systemu naprogramovat nekolik programu
podle zadani. Take mel nekolik podobne koncipovanych domacich ukolu a delal
nekolik online testu. Nakonec mu skutecne poslali certifikat s rozepsanou
procentni uspesnosti v jednotlivych oblastech a pouze s dovetkem,
zjednodusene receno: certifikat neopravnuje k tomu se prezentovat jako radny
student Standfordu, ale jinak ma vsechny nase nalezitosti.

Ja od toho ocekavam take jednak zopakovani latky - toho neni nikdy dost - a
hlavne nakouknuti do dilny nekoho jineho :-)

Jakub Serych