OT: Thunderbird - signature cut line

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 14 22:47:02 CET 2012

U věcí jako TB fakt není třeba vlastní kompilace ;-) To kdyby hrozilo,
tak se jím a ani jiným OSS nebudu zabývat, masochista opravdu nejsem.

Dělá se to tak, že člověk přispívá (nebo hlasuje) v BugZille; čím víc
řve, nebo čím víc sežene lidí, tím má větší šanci na úspěch. Prostě
taková demogracyje v praxi ;-)

A funguje to, sice ne 100% (co taky?), ale dost dobře. Na rozdíl od
proprietárního SW - například takový Acroread pod Linuxem je přes své
chyby bez sebemenší šance na ovlivnitelnou změnu (ještě že máme
alternativy), Flash je něco podobného a tak bych mohl pokračovat...

---
Jirka