Re: mobilni operatori //

murphy 256 murphy256 na seznam.cz
Úterý Únor 14 22:29:13 CET 2012

No tak já mám zkušenost s tím, že jsme si na firmu zřídili tarif od T-m, abychom měli levnější "podnikové volání" cca 50h za minutu, každý z nás má tarif podle vlastní potřeby a každému z nás je vystavována samostatná faktura sice pod hlavičkou firmy, ale každý si prostě odpovídá za své výdaje. A mají ho i lidi, kteří nejsou zaměstnanci a ten dealer od t-m to ví.

martin