http://www.elektronik.sk/

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Únor 14 20:51:23 CET 2012

Co ja viem... asi prehliadam nejaky velmi vtipny moment, ale mne ta
stranka nepripada byt az taka strasna.
Ano, vyzera ako keby ju pisal student obchodnej akademie na prelome
tisicroci, vyzbrojeny knihou "Ucime sa HTML pocas sedenia na zachode",
ale zas to bude asi mala predajna, kde denne predaju za hrst odporov a
par AA baterii, tak sa im asi nechce velmi investovat do noveho
designu a ja im to ani trochu nezazlievam.