mobilni operatori //

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Únor 14 20:48:42 CET 2012

 14.2.2012, 20:43:42

Firma se operatorovi za nic zarucit nemusi, ani nemuze.
Smlouvu s operatorem ma firma, ne jeji zamestnanci nebo rodini
prislusnici, firma dostava od operatora vyuctovani, a firma tu srandu
plati. Pripadny vyber nejake platby od drzitelu karty operatora
nezajima, je to veci firmy a je to casto na hranici zakona.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz