OT: Thunderbird - signature cut line

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 14 20:25:35 CET 2012

No, odpovedal by som Vam, ze predsa TB je open source, a takato "vlastnost" sa pravdepodobne bude dat dohladat v zdrojakoch pomerne rychlo a asi aj pomerne jednoducho sa bude dat odstranit, a ze Vam tunajsi skalni proponenti open source - notabene ti, co si okrem ineho TB sami kompiluju - urcite radi pomozu; ale obavam sa, ze za takuto odpoved dostanem velmi rychlo po papuli, a tak radsej odpovedat nebudem ...

... hups...

:-P

wek