Holograficky fotak

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Únor 14 19:39:40 CET 2012

> Ja bych to videl spise opacne. Ve vedecke ci jinak ucelove
> fotografiji, je dulezite aby objekt zajmu byl ostry, zda je ostre nebo
> umelecky rozmazane to ostatni je suma-fuk. To jenom krasodusi se
> rozplyvaji nad dokonalosto bokehu (nebo jak se tomu rika).

No treba jednou z prevratnych vlastnosti digitalni mikro-fotografie je deep
focus - neboli mikroskop pri zvetseni 400x ma hloubku ostrosti kolem 3 um -
tedy se udela 50 fotek s ruznym zaostrenim (ostri si ovladajici PC krokovym
motorem ) a pak se ostre casti fotky slozi do jedne ktera ma hloubku ostrosi
treba 0,1 mm - coz je cela tloustka bezneho preparatu.

Cili to je ten Lytro -fotak naopak - stejne si myslim ze je to tak trochu
podvod nebo podle mne Lytrofotak funguje uplne stejne akorat vi co je jak
daleko a pak to cilene rozostruje. Myslim si to protoze ukladani neostre
fotky je plytvanim datovou kapacitou - vzdy se da ulozit dokonale ostre JPG
a pak velmi hruba mapa hloubek ....

Zdravi Petr Kubac