Pouzivate nekdo eclipse, gcc a gdb pro ladeni ARM procesoru pripojenych pres JTAG?

Milan Kořínek korinekm na elektlabs.cz
Úterý Únor 14 17:52:46 CET 2012

Zdravím,
zrovna teď jsem řešil to samé co vy akorát pro ARM7. Doporučuji se
podívat na stránky http://www.olimex.com/dev/index.html, kde naleznete
ukázkové projekty pro Eclipse i s nakonfigurovaným OpenOCD. Další info
lze nalézt zde http://www.olimex.com/dev/arm-usb-ocd.html.

S pozdravem Milan