Pouzivate nekdo eclipse, gcc a gdb pro ladeni ARM procesoru pripojenych pres JTAG?

Martin Moštěk xtyca na seznam.cz
Úterý Únor 14 15:06:23 CET 2012

Těžko říct, kde děláte chybu. Být na vašem místě, pokusil bych se rozjet
projekt v upraveném Eclipse (s přednastaveným debugováním) volně i ke
komerčnímu použití zde:
http://www.coocox.org/CooCox_CoDebugger.htm
a po odzkoušení projektu tento naportovat na vámi preferované IDE. To
IDE z výše uvedený odkaz má výhodu, že má spoustu demonstračních
příkladů na jednotlivé periferie a i nějaké aplikační projekty - pro
start na CM3 jádře docela výhoda.
Před rokem jsem s tím (COOCOX) chvíli experimentoval (jedinou závadu to
mělo - mohl být připojen jenom jeden J-TAG k PC, na němž se debugovalo,
jinak to nechodilo - ale třeba to již opravili jo a ještě ten jejich
COOS 1.12 a 1.13 byl nějaký vyhnilý - nakonec jsme použili raději FreeRtos).
Další možnost je použít nějaké demo přímo od výrobce procesoru - někteří
výrobci je mají nebo velmi pěkné dema jsou například zde (WinARM):
http://gandalf.arubi.uni-kl.de/avr_projects/arm_projects/

Martin.