RE: Re: Re: Jak najít kde vede ve zdi odpad?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Únor 14 15:00:54 CET 2012

dobry den.
myslim, ze pokud to bylo opravdu ve zdi, tak jak "rychle" to pri zmene z bezneho provozu na vikendovy zamrzlo, tak
pri navratu to stejne rychle rozmrzlo.
u nas je od vcera o cca 10°C vice a to uz je take znat ...
ted je ale sance to do budoucna resit, treba zatazenim topneho, samnoregulujiciho kabelu.
az se to stane priste, tak staci zastrcit konec do zasuvky.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vojtěch Bubník
Sent: Tuesday, February 14, 2012 2:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: Re: Re: Jak najít kde vede ve zdi odpad?

Tak jsem udělal přesně to co jste mi radil, nepomohlo.

Dneska ráno jsem nasadil hrubou sílu. Nakoupil jsem pera a prorážel a vypadalo to, že to nepomohlo. Pak jsem ještě cvičně zkusil zalít horkou vodou, taky nic. Za pár hodin odpad začal téct. Nevím který postup nakonec vedl k cíli, zkoušel jsem všechno možné. Hlavní věc, můžeme se koupat.

Vojta Bubník