OT: Thunderbird - signature cut line

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 14 14:25:18 CET 2012

Teď už je ten popis jasnější. Prostě byste chtěl text odpovědi umístit
mezi text původní zprávy a původní podpis, aby k odříznutí došlo až za
odpovědí...

Nepomohla by změna hodnoty proměnné
"mail.identity.default.suppress_signature_separator" v about:config?
Podpis by to pak možná mohlo chápat jako normální text a neodřezávat ho,
tím pádem ani nic jiného...

Jen na okraj: pomlčky před podpisem tak nějak píšu "vod woka" už z doby,
kdy jsem ještě nic netušil o jejich významu z hlediska formátování ;-)
Na tomto účtu automatický podpis nepoužívám.

---
Jirka