Nechtene spinani stykace.

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Únor 14 13:49:41 CET 2012

samozrejme vektorovo spocitana rezonancia v rade Hz znamena komponenty o
hodnotach Henry a miliFaradoch. Nemyslim si ze tam nieco take fyzicky je
pritomne, takze treba asi skusit rozmyslat inym smerom. Niekedy nie je
zle pouzivat selsky rozum :-)