OT: Thunderbird - signature cut line

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 14 13:33:57 CET 2012

Musel jsem delší dobu opakovaně číst, abych pochopil (tedy snad...), co
vlastně chcete. K tomu "quotování" (pokud máte na mysli citaci původní
zprávy v odpovědi): to přece lze v nastavení TB zvolit, kam se umístí,
zda před nebo za nový text!

Já mimochodem za idiotské považuju právě to "quotování" za zprávou -
když píšete odpověď k textu na papíře, taky to píšete ZA původní text...
Je to samozřejmě otázka zvyku; že to Mrkwosoft zavedl jako "normu"
(tuším v Mikroměkkém Výhledu Rychlém?) přece ale neznamená, že bych měl
přestat přemýšlet vlastní hlavou.

Jo a jestli je něco podle RFC, tak to je skutečná norma a nevím, proč
bych se tomu měl divit.

Mám stejně dojem, že se pokoušíte zavést pořádek do něčeho, v čem je
stejně maximální chlívek (mám na mysli formátování a spoustu dalších
věcí u mailů), takže úspěch se zřejmě nemůže dostavit ;-)

---
Jirka