OT: Thunderbird - signature cut line

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Úterý Únor 14 13:06:00 CET 2012

Dne 13.2.2012 18:44, Jiri Foldyna napsal(a):
> Dobrý den,
> omlouvám se za OT, ale nějak se mi nedaří najít řešení problému s
> automatickým odstraněním textu za sig dashes (znaky -- , které se podle
> RFC používají pro identifikaci signatury) v odpovědi na chybně quotovaný
> mail - Thunderbird při reply automaticky uřízne vše, co je za signature
> cut line, takže na top posters s blbě nastaveným podpisem nejde
> odpovídat s uchováním zbytku zprávy. Zkoušel jsem hledat googlem a v
> nastavení, ale nedaří se. Nemáte někdo potřebné know-how, jak
> Thunderbird donutit, aby do odpovědi zahrnul celý text zprávy (včetně
> [...]

Pro ty, kdo by s tím měli případně problém.
Thunderbird při odpovědi na mail automaticky odmazává část zprávy, která
následuje za sig dashes (řádek se znaky -- ). Toto je sice chování,
které je údajně v souladu s RFC, ale v kombinaci s idiotským quotováním
před zprávou vede k tomu, že se kromě podpisu odmažou i případné
relevantní části předchozí komunikace. Podle všech informací, které se
mi podařilo vyhledat, není možné tuto vymoženost vypnout.
Jediný workaround (hezky česky obechcávku :-)), který se mi podařilo
najít, je udělat "select all" na celou zprávu a pak kliknout na
"odpovědět". Text je pak sice zarovnaný poněkud svérázně, ale v nouzi se
s tím dá žít.

JF