Nechtene spinani stykace.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Únor 14 12:01:35 CET 2012

No ono je to slozitejsi. My vyrobime tu cast s triakem. Dodame to nasemu
odberateli a ten to da do sveho zarizeni, da tam stykac a odruseni jak
je zvykly.
Problem resime u zakaznika na mraze, takze oscilospok se nekona. Techto
vyrobku je v provozu desitky, mozna stovky, problem jeden. Tim chci
rict, ze to ted nemohu zjistit.
Asi se fakt zmenily parametry toho stykace nebo odruseni a kmita to,
jinak tomu nerozumim.

Martin Hanek