Re: TV antena?

murphy 256 murphy256 na seznam.cz
Úterý Únor 14 10:11:55 CET 2012

Bydlím 50 km vzdušnou čarou od Javořického vysílače a na analogu jsem se bez zesilovače nechytal díky kopcům ČM vrchoviny. Teď mi díky mrazu odešel zesilovač v anténě a celkově byla už taková orezlá, tak jsem pořídil emme essku bez zesilovače a TV i STB mi hlásí sílu signálu okolo 10%, ale kvalita je na 100% ...  takže digitálu stačí hrozně málo a jede to bez jediné kostičky. Když jsem pobýval chvíli na Praze10 v Petrovicích, tak jsem se v paneláku krásně chytal na kus drátu a to přes několik panelových zdí a to jsem měl ve výhledu paneláky na kopci.