Re: RE: Re: Jak najít kde vede ve zdi odpad? **

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Úterý Únor 14 00:26:26 CET 2012

Ja jsem podobnou vec vyresil na radu otce instalatera jinak.
Trubka sice vede smerem nahoru nad zachod, ale neni tam kominek, ani
prisavaci ventil, jen cca 2 metry zakonceneho potrubi.
Vzduch navic utlumi raz a voda tekouci dolu tak nevytahne sifon v umyvadle
vedle.
Prijde mi to lepsi reseni nez prisavaci ventil, ktery se muze pokazit,
pripadne nevonici vyvod na strechu (ktery jsem nechtel udelat kvuli zelene
strese)

Pavel

----- Original Message -----
From: "ing. Jan Galuszka" <konference na ei.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 14, 2012 12:05 AM
Subject: RE: RE: Re: Jak najít kde vede ve zdi odpad? **

Nesleduji diskuzi od zacatku.

Doma mame dva zachody nad sebou a odpadni trubka vrchniho zachodu vyustuje v
maly kominek nad strechu domu (tak to bylo nejjednodusi , mozna by stacila
nejaka hadicka ). Puvodne to bylo kvuli smradu, ale mozna i to nize popsane
to vyresilo.

S pozdravem
ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail: info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862