OT: Jak najít kde vede ve zdi odpad?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Únor 13 23:19:57 CET 2012

On Mon, 13 Feb 2012, Vojtěch Bubník wrote:

> Jako čerstvý majitel starého domu bez dokumentace jsem se bál problémů s
> vodou a topením. Majitel byl purista, takže všechny roury jsou pečlivě
> ukryty ve zdích. O víkendu jsem byl u rodičů a zamrzly mi odpady, asi ve
> sklepě.

No potes pambu.

> Nemáte nějaký trik na hledání, kudy vedou odpadové roury ve zdi či
> podlahách? Vodovod je v železe, to bych si nějak poradil minohledačkou.
> Ale u toho novoduru jsem bezradný.

Ty odpadove roury jsou velke , navic mohou byt hluboko - moc bych
nespolehal na to ze tam strcite zelezny drat a pak ho detekujete
detektorem. To uz spis nejaky kabel s nekroucenym parem a do toho
pustit signal a zkusit to detekovat nejakou kabelovou hledackou.

Ale mozna by bylo nejlepsi na kus vhodne pruzneho kabelu pripajet
odpor , zastrcit ho kam pujde a nejakym bezpecnym napetim to mirne
zhavit. Kdyz po chvili prace pujde strcit dal jste na spravne ceste.