TV antena?

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pondělí Únor 13 18:57:05 CET 2012

To záleží, kde jste, jaké je rušení, (teď jsem řešil příjem u vozovny tramvají, kde je jiskření atd...).
Ty anteny bez zesilovače moc nefungují.
Kde je silný signál, tak se zesilovač stáhne, protože přehlcení tomu také moc nesvědčí.
Jindra Polívka

----------------------------
Zdravim!

Rodice se prestehovali a chteji sledovat TV (a nevymluvim jim to :-( ).
V soucasne dobe jim jede DVB-T pres malickou antenku, kterou jsem
jim zapujcil (puvodne byla k USB DVB-T prijmaci k notebooku).
Funguje to, pokud je antenka u okna, pokud je postavena v rohu,
kostickuje to a obraz se rozpada.

Puvodni majitel mel TV antenu na balkone, ale jedna se o hnusne
sito, navic aktivni.

Ja hledam zpusob, jak efektivne a elegantne prijmat signal DVB-T.
Predstavoval bych si to tak, ze by to mela asi panelova (nebo
podobna), ne moc velka, pasivni antena, nejlip smerova, s nejakym
rozumnym ziskem (by voko alespon 7-10db, pokud by slo, tak i vic,
ale nechci vestaveny zesilovac, maximalne tak 15db, anzto pak
uz se to zase blbe smeruje).

Existuje neco takoveho, nebo je to z rise pohadek? Co jsem si
prosel par e-shopu, tak bud meli sita/yaginy/apod. velky mrchy,
nebo sice meli panelovky (nebo neco, co se jim vzhledove podobalo),
ale se zesilovacem.

Diky,
P.T.

P.S. Kdyby ty anteny umely dobre odfiltrovat GSM a WiFi pasma,
nezlobil bych se ;)