Re: Re: Re: Jak najít kde vede ve zdi odpad?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Únor 13 17:14:04 CET 2012

Vsak to jsem tak myslel, ze v trubkach, krom sifonu, by nic byt nemelo.
Trubka do U je vlastne taky takovy sifon :) Je pravda, ze zrejme se tam
muze vyskytnout cokoliv... Trubka do U me nenapadla.

Treba je to prozaicteji a v te trubce zamrz prezranej potkan :D

PK