Desulfatace Pb baterii ?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Únor 13 13:41:39 CET 2012

Ja tuhle vytahl jeden stejny akumulator 12V/1,3Ah co mel par voltu a po
pripojeni zdroje 14,8V ihned napeti vyskocilo na 14,8V a nic tam
neteklo. Nechal jsem to nekolik dni, pak uz tam teklo  par mA. Takze
jsem asi 3 tydny vzdy vybil akumulator na cca 9-10V a pak tam poustel
50mA do 14,8V. No po te dobe ten akumulator ma stejne velmi malou
kapacitu a tak jsem to vzdal.

Martin Hanek