RE: Jak najít kde vede ve zdi odpad?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pondělí Únor 13 13:19:26 CET 2012

jen se zeptam, az ty trubky najdete, co bude nasledovat ?
me ted zamrznul odpad, co byl proste na rekonstruovane stavbe volne venku, cca 5m ...
nez jsem to zprovoznil horkou vodou a to jsem k tomu mel primej pristup trvalo dost behani ..
pokud to zamrzne ve zdi ? co s tim kdyz k tomu to teplo nedostanu ?
t.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vojtěch Bubník
Sent: Monday, February 13, 2012 1:08 PM
To: "hw-list2"
Subject: OT: Jak najít kde vede ve zdi odpad?

Dobrý den.

Jako čerstvý majitel starého domu bez dokumentace jsem se bál problémů s vodou a topením. Majitel byl purista, takže všechny roury jsou pečlivě ukryty ve zdích. O víkendu jsem byl u rodičů a zamrzly mi odpady, asi ve sklepě.

Nemáte nějaký trik na hledání, kudy vedou odpadové roury ve zdi či podlahách? Vodovod je v železe, to bych si nějak poradil minohledačkou. Ale u toho novoduru jsem bezradný.

Díky, Vojta Bubník