Desulfatace Pb baterii ?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Únor 13 12:50:09 CET 2012

V knize Arendas, Rucka - Nabijece a nabijeni byla nabijecka tohoto
zapojeni: trafo usmernene jednocestne diodou KY710 a paralelne k
akumulatoru zarovka vybijejici proudem cca 1/10C.
V kladne pulvlne se akumulator dobiji, z zaporne vybiji pres zarovku.
nabijeci proud z hlavy neznam, ale v knize to bylo popsane.

Martin Hanek