Co rikate nove podobe stranek www.hw.cz

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Únor 13 11:57:00 CET 2012

taketo zapuzdrovanie je o nieco inom. Nie ze sa vymeni diel lebo uz nie
je cas ho opravovat.
Tieto software vrstvy su ako ked dojdem do servisu s prepichnutou
pneumatikou a oni moje auto vlozia do vanu a natiahnu od mojich pedalov
tiahla a packy na pedale toho vanu.
Ked vo vane vypadne alternator tak ho cely strcia na korbu nakladaku a
natiahnu dalsie tiahla a packy. A potom dalej a dalej az skoncime na
korbe toho monstra od Liebherr :-)