Re: mobilni operatori //

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Únor 13 11:37:58 CET 2012

Když už se tu řeší tarify nemá nahodou někdo tip, na internetový tarif,
který třeba má omezenou rychlost ale je v něm třeba 20MB měsičně,
vím něco má O2 pro telemetrii neco T-Mobile i Vodafone, ale vše je
tak nehorázně drahé, že už je lepší vzít si za 170Kč skoro "
neomezený" :-D, ale to je zase zbytečně moc.....
Určitě super tarif musím mít rozvodné závody na sběr z elektromeru
nicmene ten asi neziskame :-D

Zdeněk Aster