WoL RTL 8168/8111

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Únor 12 20:40:07 CET 2012

Zkuste toto: http://www.depicus.com/wake-on-lan/welcome.aspx
maji tam utility pro vsechny mozne systemy. Ujistete se, ze Vami zaslany
magic paket doopravdy na PC prijde, protoze vsesmerove pakety routerem
neprojdou.
Dale ve Spravci zarizeni ve Windows dejte prave tlacitko mysi na sitovku
a zobrazte Vlastnosti. Na zalozce upresnit najdete neco jako Wake Up
Capabilities nebo Wake On LAN a zkontrolujte nastaveni.
Mrknete take do biosu.

Martin Hanek