WoL RTL 8168/8111

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Sobota Únor 11 15:15:46 CET 2012

Zdravim.

Poprve:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wake-on-LAN#Magic_packet

Podruhe, doska musi podporovat Wake on Lan, a ak ide o pridavne
sietove rozhranie (nie na doske), tak zvycajne je potrebne aspon
v pripade PCI zbernice mat este taky maly kablik, ktorym sa
zabezpeci dodatocne napajanie pre sietove rozhranie a zapinaci
signal pre dosku.

Lubos