*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Únor 11 14:37:07 CET 2012

> Ano, takze dysgrafik ma jit na prekladatele nebo novinare a
> papirove uspesne odmaturovat (ma v tom pripade zcela jine podminky,
> takze normalni maturitu by zrejme neudelal) a udelat v tom smeru i
> vysokou skolu? A spolecnost ma pozdeji cist jeho knizky nebo
> novinove clanky (pod kterymi bude lekarske dolozeni "Omlouvame se za
> mnozstvi chyb v tomto clanku, to psal zachraneny dysgrafik")?
> Drive ty poruchy lidi nediskvalifikovali o nic vice nez dnes.
> Nutili je ale na sobe pracovat a ne se lenosne ohanet lekarskym papirem.

To je presne to, co jsem nemel na mysli :-) Je spousta prijatelnych,
kvalifikovanych mist pro dysgrafika. Novinarina to asi nebude, ale
proc by dysgrafik nemohl dejme tomu vyvijet elektroniku? Pro bezneho
dysgrafika napriklad staci trochu ohleduplnejsi pristup pri psani
diktatu v cestine, aby kvuli petce z cestiny nepropadl a nemel
zablokovanou cestu na gymnazium a nasledne na vysokou skolu.

> Jsem presvedcen, ze kdybych chodil dnes do prvni tridy, byl bych
> dysgrafikem o kterem by se psalo v psychologickych ucebnicich.
> Presto jsem rad za hodiny a hodiny driny, ktere se mnou mama doslova
> protrpela (a ja jsem si o tom vsem samozrejme tehdy myslel sve) a za
> to, ze nikdy nedoslo ani naznakem k tomu, aby mi nekdo rekl "jsi
> dysgrafik, od tehle chvile te nikdo ve skole nesmi obtezovat
> pisemnym projevem". Jedine diky tomu mi dnes psani a gramatika
> nedela problem i kdyz samozrejme znamku z krasopisu bych ani dnes
> [...]

Ano, to jsou dva mozne pristupy. Ten vas je asi "merme vsem
stejne, nekomu to pujde samo, nekdo to nejak nadrti, nekdo bude z kola
vyhozen". Ja jsem zase presvedceny, ze vhodnou diferenciaci vyuky
(skol) nebudou zbytecne likvidovani lide, kteri by meli jen na neco,
kdyz uz ne na vsechno, i kdyz je to pro ty skoly pracnejsi a pro
nekoho tezko prijatelne.

Ales Prochaska