*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Únor 11 14:00:40 CET 2012

myslim ze to je presne to co chcel Jakub povedat.
Vsimol som si vo svojom okoli rodiny ktore nemaju absolutne ziadne
problemy s detmi a stale vacsie mnozstvo tych co absolutne nezvladaju
svoje deti a urobili si ich len preto ze sa to musi. Namiesto toho aby
sa im venovali, rozvijali ich schopnosti behaju po psychologoch, zhanaju
papiere a snazia si zdovodnit preco ich deti doma terorizuju.
Takze ked dieta neprospieva je to predsa vina niekoho ineho len nie ich
samych.
To co chcel Jakub povedat bolo ze ked sa identifikuje takyto problem da
sa to vyuzit na mavanie papierom preco je moje dieta neschopne ale
zaroven aj na to aby s individualnym pristupom student vyuzil maximum
svojho potencialu a zaradil sa do normalneho zivota.
Sucasna medicina pozna uz tolko diagnoz ze sme kripli uplne vsetci.
Otazka je ako sa k tomu kazdy postavi :-)
b.