*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Únor 11 13:06:45 CET 2012

Chapu (i z vlastni zkusenosti), ze nekomu to muze trvat dele. Ale tim vice by na sobe v techto oblastech mel pracovat.

Nejvetsi dnesni moda je (take uz jsem to v teto debate uvadel) ohanet se DIS... papiry. Ja jsem dislektik, ja zas diskalkul, ja disgrafik ja "dismozek", takze tohle po me na tehle skole (nebo treba konkretne u statni maturity) NESMITE chtit a MUSITE mi dat podminky hodne me DISfunkce.

Plne chapu, ze tyto poruchy objektivne existovaly a existovat budou. Ale Ti lide, kteri je maji, by meli byt vedeni k tomu, aby ve vlastnim zajmu chodit naopak s vetou: "Ja jsem diskalkul, prosim dejte mi za domaci ukol 10x vice prikladu nez ostatnim detem, protoze mam od lekare narizeno tvrde na sve diskalkulii pracovat". A ne naopak byt hajeni zavaznymi statnimi narizenimi, ze jim musi byt dany jine podminky nez ostatnim.

A jestli na sobe nechteji pracovat, samozrejme mohou jit namisto tezke stredni skoly do uceni na pekare, i kdyz i ten si musi housky na krame umet spocitat.

Jakub Serych