*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Únor 11 12:38:53 CET 2012

Omlouvam se za rejpani, ale tohle je to, co me na ucitelich nejvic
stvalo. "Venuj tomu patnact minut a naucis se to." Ucitelka nechapala,
jak je mozne, ze se nenaucim basnicku o ctyrech slokach, ja zase
nechapal, jak se ji muze nekdo naucit behem prestavky, kdyz jsem se
tomu s pomoci rodicu venoval cely vikend a umel jsem stezi prvni vetu.
Nekomu to proste nejde a pri tom nemusi byt ani blby, ani liny, jen mu
vyhovuji jine postupy osvojovani vedomosti. Ja sam si pamatuju
leccos, ale nejsem schopny se to naucit "jako basnicku", coz je naopak
pro radu lidi zcela snadny ukol :-)

Ales Prochaska