WoL RTL 8168/8111

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Únor 11 11:20:01 CET 2012

Je to čip RTL 8111 a podle DS síťovka probouzí PC na základě vyslané PME
události, až potud jednoduché, vše Enabled a nefunguje. Podle bliku na
routeru MP taky projde, teda aspoň na router, zatím zkoušeno jen z
mobilu pomocí různých aplikací. Teď přemýšlím, zda mám krimpovat křížený
Patch, protože pokud MP přes router neprojde, bude mi to celé stejně na
dvě či případně i víc věcí :-)
S pozdravem,
Miloš Dašek