*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Únor 11 11:19:40 CET 2012

Konkretne 7 vet popisujicich (velmi zjednodusenym zpusobem) funkci 7 vrstev OSI modelu. Kdyz se studenta zeptate napriklad: Pingam na router, ale na IP adresu serveru google nikoliv, na ktere vrstve je problem?
Ti co znaji vety:

3)Zajistuje prenos mezi libovolnymi systemy
2)Zajistuje spolehlivy prenos mezi sousednimi systemy

si behem nekolika vterin reknou: "soused ano, nesousedni system ne => chyba na 3. vrstve". Ti co vety neznaji zcela tapou a minimalne v dobe, kdy jeste funkce vrstev neznaji do hloubky, nejsou schopni spravnou odpoved vygenerovat vubec.
V dobe, kdy jiz podrobnosti sice znaji, ale nemaji potrebnou zkusenost ziskanou dlouholetou sitarskou praxi sice odpoved po chvili badani daji dohromady, ale trva jim to neporovnatelne dele nez tem, co mi duverovali a vety se naucili.

Jakub Serych