Re: OT: Memorování [Was: Re: *SPAM* RE: OT Re: ponuka prace]

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Únor 11 11:18:51 CET 2012

> napr. predmety typu zemepis a dejepis jsem vylozene nenavidel a dodnes
> si pamatuji jediny letopocet - 1212 - zlata bula sicilska :-). A je dost
> mozne, ze kdyby k tomu meli ucitele tehdy jiny pristup (spise vypraveci,
> nez nutit memorovat letopocty, pripadne jmena mest a rek), mozna by mne
> to bavilo vice a paradoxne bych si i vice zapamatoval.
> Zdraví Pavel

Přesně, to je opět dáno tupostí učitelů :-) Učitel, který pochopí, že
dějepis není memorování letopočtů, ale úžasně zajímavé učení o
invariantách lidského chování, bude mít úspěch. Ovšem takových je
zoufale málo.

Ales Prochaska