*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pátek Únor 10 18:52:48 CET 2012

> Obavam se, ze jste p. Serycha nepochopil. V kostce by se dalo rici, ze
> kazdy normalni subjekt podrobeny vycviku vnima dril jako buzeraci (pokud
> netrpi nejakou submisivni SM uchylkou :-)). Ucinnost drilu je generacemi
> proverena, a neni duvod ji opoustet. Vas dojem, ze dril ma smysl pouze v
> utlem veku je zcela mylny, protoze jinak nez drilem se nektere veci na
> pozadovane urovni proste nenaucite. Muzete s tim polemizovat, poukazovat
> na vyjimky, ale to je tak vsechno.

Muj byvaly sef byl absolvent klasickeho 8 leteho gymnazia  - celou dobu jsem
mu mel za zle ze na nasi generaci se (ac se to snazil maskovat) diva jako na
nevzdelane trotly
Pak umrel a sedel jsem na provozni schuzi a sledoval vyplody kolegu co jsou
o (pul ) generace mladsi a pochopil jsem. Byvaly sef  se 8 let ucil latinu -
jazyk kterym nikdo nemluvi jenom protoze tehdy - spravne - vedeli ze
extremne komplikovana latinska gramatika rozvine vase mysleni  a pripravi
vas na jakykoliv dalsi jazyk ( on se v 65 po padu bolsevika - naucil plynne
anglicky ac byl predtim nemcinar - francouzstinar)

Takze - mala nasobilka, slovicka , dejepis, cestina atd atd - drilovat -
drilovat - drilovat a to z jednoducheho duvodu - mozek je treba trenovat
stejne jako svaly  ....

Takovi ti co tvrdi ze v dobe Googlu neni nutne se nic ucit  a ze je treba
"uvolnit kreativitu" - jsou voli co sami nic neumi a ti generuji dalsi voly
co nas zenou (uz vehnali )  do zahuby.

Zdravi Petr Kubac