mobilni operatori //

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Únor 10 17:30:05 CET 2012

Vodafone má celkem dobré paušály, včetně NULA kč/měs při cca 5kč/min do
všech sítí. Lepší než předplacenka. A ten co měli za paušál 12kč/40 volných
minut do sítě VF, tak ten už mají jen pro firemní s nějakou smlouvou.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>

Taky řešení, ale příště můžete zkusit něco z toho vytřískat, prostě
řekněte, co chcete - tj. platit míň za telefon ;) Nebo si řekněte o
dvojnásobek volných minut.

Já třeba ze svýho soukromýho čísla provolám hrozně málo, odchozí
hovory za leden mám celkem 10 minut, obávám se, že mi nikdo nenabídne
nic výhodnějšího než je předplacená karta ;)

(Pokud se chcete někdo zeptat, proč mám teda telefon, no přece aby se
mi lidi měli kam dovolat a abych si na těch 10 minut měsíčně nemusel
půjčovat cizí a ze služebního mám soukromý hovory zakázaný.)