OT: Zamestnani a svedomi (bylo: Re: mobilni operatori //)

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pátek Únor 10 14:32:18 CET 2012

Dne 10.2.2012 14:23, Pavel Kadečka napsal(a):
> Pokud máte televizi, každý den se načekáte mnohem víc času než skončí
> reklama mj. třeba na pivo - ale telefonista snad nevolá denně?
>
> P.K.

Televizi sice mám, ale proč bych měl čekat na skončení nějaké reklamy,
věru netuším :-) Televize stojí na kredenci a trpělivě čeká, až mám chuť
si pustit nějaký film. Že by mi příkladem v devět ráno zavolala,
vzbudila mně a pokoušela se mi vnutit hrnce, úžasný tarif nebo deku pro
seniory, to se pámbuzaplať zatím nestalo :-)

JF