OT: Zamestnani a svedomi (bylo: Re: mobilni operatori //)

Snehulak snehulak na gmail.com
Pátek Únor 10 13:25:32 CET 2012

Ale o tom je cely dnesni svet , na kazdem kroku natlak reklamy ,
supermarkety , zdravotnictvi , vsude jde jen o penize a jak je z cloveka
vytahnout takze vytrhnout z toho jenom jednu cast si myslim je pokrytecke...
Rozhodne se mi to nelibi muzu proti tomu protestovat , ale to je tak
vsechno co muzu delat ze :D

snehulak