OT: Zamestnani a svedomi (bylo: Re: mobilni operatori //)

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pátek Únor 10 13:18:16 CET 2012

Dne 10.2.2012 13:07, Pavel Kadečka napsal(a):
> Tohle je demagogie. Telefonista při svojí práci nikoho nezabíjí a
> vlastně nikomu neškodí. Nabízí nějaký produkt, je to jenom jiná forma
> reklamy, stačí říct "nemám zájem a už mi nevolejte" a máte od něj
> pokoj. To například agentovi STB říct nešlo, resp. asi šlo, ale nebylo
> by to nic platné :-/
>
> P.K.

Řekl bych, že se mýlíte. Je pravda, že telefonista při své práci nikoho
nezabíjí, ovšem to je poněkud extrémní kriterium, nemyslíte? Nechal se
najmout na práci, která je většinově chápána jako obtěžování a musí
počítat s tím, že obtěžovaní to nejsou povinni smířlivě tolerovat.

JF