Invertor pro rizeni motoru

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pátek Únor 10 13:14:59 CET 2012

Zdravim
Muzete mi nekdo doporucit typ frekvencniho menice pro AC 3 fazovy motor
s tim ze nechci mit omezeni rozbehu.
Motor bude max 1 kw. Potrebuji takovy invertor, ze kdyz dam JOG (zmena
rychlosti ) pri 50Hz tak motor poskoci,nebo se utrhne z retezu  obrazne
receno ;-)
Mam tu invertory 3 a i kdyz vypnu veskere  zpozdovaci smycky, tak se mi
stale 8 mi polovy motor rozbiha stejne rychle jako 4 polovy.

V lednu jsem si koupil microchip motor control KIT a tim tohle dosahnu,
nicmene  rad bych neco hotoveho.
Prece snad musi jit jen poustet sinus V/f primo na vystup.
Nebo jsem prehledl nejake omezeni , ktere tohle zpusobuje , ze se mi ten
motor rozbiha vzdy (cca 200msec od startu do plnych otacek  0.5kw Ac 3
faze, 80 mm ) tak pomalu ?
Potreboval bych neco ve stylu CNC invertoru, kdy opravdu support lita
sem a tam, ale ne za desitky tisic ;-)

Dekuji
LK