Dlouhe rozsveceni zarivek

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 10 12:41:30 CET 2012

Skuste to po vymazani cache klikom odtialto:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2012-February/411181.html

Asi je to fakt refererom, nechcu, aby si u nich ludia odkladali obrazky do inych webov (nepamatam si ten odborny vyraz pre toto).

Ten host.sk je inak vo viacerych ohladoch divny, mal som tam velmi dlhe roky sukromne stranky, a vzdy bol divny, potom istu dobu bol este divnejsi (aj sa zacali vyhrazat poplatkami), no a potom znova bol len tak trocha divny... ;-) Ale ako kompletne free dost dobre ;-)

wek