*SPAM* RE: OT Re: ponuka prace

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pátek Únor 10 11:38:20 CET 2012

Dne 10.2.2012 10:58, RV napsal(a):
> Mozna by stalo za to definovat pojmy - tedy dril, ktere jste pouzil asi
> jen vy - ja jsem puvodne mluvil o buzeraci.
>
> Pro me znamena dril nejaky zavedeny zpusob/rezim zivota, uceni atd.. S
> tim problem nemam a ani nase deti. Treba to, ze ukoly do skoly se delaji
> ten den kdy je dostanou a ne az v nedeli v devet vecer.
>
> Buzerace s tim vyse uvedenym nema nic spolecneho - buzerace je jen o
> masirovani si ega na nekom kdo nema takovou pravomoc a dokazovani si sve
> prevahy jen z titulu kdo jsem a kdo je ten koho buzeruju. S tim nase
> [...]

Obavam se, ze jste p. Serycha nepochopil. V kostce by se dalo rici, ze
kazdy normalni subjekt podrobeny vycviku vnima dril jako buzeraci (pokud
netrpi nejakou submisivni SM uchylkou :-)). Ucinnost drilu je generacemi
proverena, a neni duvod ji opoustet. Vas dojem, ze dril ma smysl pouze v
utlem veku je zcela mylny, protoze jinak nez drilem se nektere veci na
pozadovane urovni proste nenaucite. Muzete s tim polemizovat, poukazovat
na vyjimky, ale to je tak vsechno.

JF
P.S. Pokud se domnivate, ze Vase nevnimaji dril jako buzeraci, hluboce
se mylite. Zeptejte se jich, az budou dospele, reknou Vam, ze je to Vase
buzerovani priserne stvalo, ale ze ted uz chapou, k cemu to bylo dobre.
Pokud Vam to nereknou, neco jste delal spatne.